Tuesday, July 22, 2008

Peninsula 2008 (I)

peninsula 2008 felsziget


Corturi imense, terase cu multe mese si scaune, Scene mari si alte constructii din lemn si metal se ridica cu repeziciune pe Malul Muresului. Pentru cei care nu stiu, raspunsul la intrebarea "de ce nebunia, si constructiile de pe Malul Muresului ?", raspunsul e foarte simplu : Maine 23 iulie 2008 incepe festivalul "Peninsula".

Festivalul de anul acesta, fata de cel de anul trecut vine cu noutati precum AXE - Spalatoria de Barbati, Peretele de escalada de 12 m inaltime, mai multe terase, mai multa muzica si MAI MULTA DISTRACTIE.

Dupa cum am vazut bratarile de anul acesta nu mai sunt din plastic, arata mai mijto si sunt mai confortabile.
Dupa cum vad eu lucrurile, scenele se vor inalta, formatiile vor canta, berea va curge, lumea se va imbulzi si se va calca in picioare sa vada formatiile preferate pe scena, berea va curge, lumea va canta si va dansa, berea va curge.. ooOOPS ! am zis de mai multe ori berea va curge ? nu-i nimic va curge mai multa bere decat am zis eu, pentru ca lumea va fi bine dispusa, entuziasmata, si poate udata de ploile care isi fac simtita si ele prezenta la festival.

Aveti aici o harta cu atractiile si organizarea festivalului Peninsula 2008.

peninsula 2008 felsziget mures
Mai multe detalii gasiti pe site-ul oficial PENINSULA.RO sau pe FELSZIGET.RO

0 comments:

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP