Thursday, July 24, 2008

Vizita la Sighisoara si Medias

Pentru ca azi am fost plecat din localitate, am ales sa impartasesc si cu voi, cei care cititi acest blog, cateva impresii, poze si pareri despre orasele pe care le-am vizitat astazi.

Prima oprire am facut-o la Sighisoara, unde dupa ce am rezolvat problemele pentru care am fost trimis, m-am oprit putin in centrul orasului si am facut cateva poze.

A se vedea turnul cu ceas aflat la una dintre intrarile in cetate, una dintre principalele atractii turistice ale Sighisoarei.

Turnul cu Ceas din cetatea medievala Sighisoara
Parcul cu banci si flori, curat si ingrijit. Nu pot spune despre Sighisoara decat ca este un oras curat si ingrijit. Ador orasele mici, cu locuitori care sunt civilizati si stiu sa pastreze curatenia. Sighisoara este unul dintre ele, alaturi de Targu-Mures, Medias, Sibiu, si lista nu se termina aici, poate o continuati voi :).

Parcul din centru, Sighisoara
Una dintre strazile mici si inguste, care urca spre cetate, cu case de asemenea mici si inghesuite. Iubesc Sighisoara, nu numai pentru faptul ca este, daca nu ma insel, singura cetate medievala locuita din sud estul Europei, ci si pentru stradutele micute si ingrijite. Daca ma insel, astept comentariile voastre, care sa ma corecteze.

strada ingusta din Sighisoara
Si Liceul Joseph Haltrich aflat chiar in interiorul cetatii medievale, undeva sus pe varful dealului.

Liceul Joseph Haltrich Sighisoara
Urmatoarea oprire facuta astazi a fost in Judetul Sibiu si anume in Medias, unde de asemenea am hotarat sa fac poze prin centrul orasului.

In poza de mai jos se poate vedea Turnul cu Ceas, aflat in incinta cetatii din Medias.

Turnul cu ceas cetatea Medias Sibiu
Poza cu fantana arteziana aflata in mijlocul parcului din centru.

Fantana arteziana, Piata Regele Ferdinand Medias Sibiu
Si o poza cu una din cladirile care mi-au placut cel mai mult. Poate pentru ca arata mai ciudat. Voua cum vi se pare ?

Cafe-Bar Medias Sibiu

Pentru cei curiosi restul albumului de poze facute astazi in cele doua orase il puteti gasi aici.

0 comments:

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP