Wednesday, November 12, 2008

Cum am mancat un caine

Vineri, 14 noiembrie 2008, ora 19.00, la Teatru74 (in bastionul macelarilor din cetatea medievala din Targu-Mures), se joaca piesa de teatru "Cum am mancat un caine".

Autor: EVGHENII GRIŞKOVEŢ
Traducerea: BOGDAN RUDES
Regia: ADI ICLENZAN
Cu: THEO MARTON



Aceasta piesa este o monodrama, deoarece este o piesa de teatru jucata de un singur actor si anume Theo Marton.

Am fost si am vazut aceasta piesa, si mi s-a parut superba din mai multe puncte de vedere.

In primul rand pentru ca a fost poate prima piesa care m-a facut sa intru cu adevarat in povestea spusa de personaj, si anume Rusia, si Insula si Armata.
Piesa asta are ceva special, prin modul cum a fost scrisa si prin felul in care e jucata, te face sa te simti in mijlocul actiunii, in mijlocul povestii, in mijlocul amintirii.

Dupa ce ai vazut piesa si pleci de acolo, ai impresia ca pentru cateva luni chiar ai fost in armata, si parca il si cunosti pe generalul despre care se vorbea in piesa... DA ! DA ! si normal ca iti amintesti si ii dai dreptate personajului cand vorbeste copilaria lui, parca asa de tare seamana cu copilaria ta, si cu tot ce te inconjoara.

Aceasta piesa de teatru, nu e doar o piesa de teatru normala, e o frantura din viata cuiva, sau mai bine zis o frantura din viata tuturor celor care se identifica sau vor sa se identifice cu personajul.

Va recomand aceasta piesa, si datorita faptului ca nu va mai fi jucata mult timp. Pentru cei care nu au vazut-o si apreciaza teatrul, trebuie neaparat sa o vedeti. Si pentru cei care ati vazut-o deja, faceti exact asa cum fac si eu, mergeti si fiti inca o data spectatori, si traiti inca o data cele povestite in piesa.

Pretul unui bilet este de 10 lei, elevii si studentii au reducere 5 lei.

Pentru mai multe detalii: site-ul oficial Teatru74.r0

0 comments:

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP